Monday, October 30, 2006

Virtual pumpkin carving

You can make Ed and Al pumpkins with this virtual pumpkin carving flash! Well, the brothers are the easiest and most basic ones to make. Other people have challenged more difficult characters. Like this excellent Mustang pumpkin by my blog friend (although technically speaking, not a character, haha...). And here's an Armstrong pumpkin! The characteristics are well captured.

2 comments:

Anonymous said...

My frends drow Havoc.
ttp://jibiko.blog62.fc2.com/blog-entry-45.html

MC said...

ジビコさんのカボチャ、拝見しました。
ハボック...似てる似てる!とても上手いよ!
教えてくれてありがとう

大佐の錬成陣...すごすぎます!!
恐らく真朱さん以外に、作れる人がいませんよ!
思わず記事にリンクを置きました、
別のblog友の掲示板にも!
報告メールを書きたかったが、
いろいろで2日継続、総睡眠時間、
5時間以下。orz
いまでも半死状態...
あ、念のため、パーティーではありません。(笑)
そっちは28日済みました。
...で、無断リンク、すみませんでした。(汗)
ヤバいなら、削除します。
メールのお返事、もうちょっと待ってくださいね。

ハロウィンカードは、とうとう..
さやさんにに届きませんでしたね。orz