Saturday, December 22, 2007

Merry Christmas!

Barely made it before Christmas... Can't believe it took me 3 days. And for the last night, I didn't sleep. So I'm going to bed now, even though it's almost 2 pm. I think I'm long past the limit of coherency. (T_T) Aaaw, still gotta send it to a bunch of friends...

"Manga version brothers", requested by Sora. Sorry I tried to dress them in Roman Toga but it didn't work. (^_^;) Yup, the image was "borrowed" again. Thought it would save some time in this busy month, but why did I go for satined glass that took forever to paint? I seem to be so good at screwing up lately. Sigh... (T_T)

It snowed early morning. It's stopped now, but road conditions are kind of bad. I won't be going to the book store today. (T_T)

3 comments:

Anonymous said...

謝謝!確かに受け取りました!
有難うございます
明日にでも、ブログにUPします

携帯変えました 今までの機種は使い勝手と
動作不良に悩まされて 
「たまにフリーズするんですよ 汗」
料金面もあって 他社の携帯に入れ替えました。 もちろんタダです
高そうに見える所が、いいんですよ 笑
今までの機種より使えますよ
「GPSとTV付き 贅沢ですわぁ~ 爆」
ワケありで液晶TVも購入しました

Anonymous said...

syoのblog 更新ありましたよ!
「個人の方ですよ!!」
元気そうですよ!!

なんか嬉しい!

MC said...

情報ありがとう!
私も彼にコメント入れました。
んんん?ISさん、中国語書けますよ?(笑)